2012/11/03

Imagine z Niall'em 1

- Już nie mogę się doczekać dzisiejszej imprezy - Powiedziałam do Alice. Byłyśmy u niej w domu i szykowałyśmy się do wyjścia.
- Ja też! Na pewno będzie fajnie. Może kogoś poznamy? - Odparła Alice.
- Daj spokój, przecież wiesz, że niedawno rozstałam się z Ed'em. Co o mnie ludzie pomyślą, jak zobaczą mnie z kimś innym.
- Przesadzasz, a poza tym to on cię rzucił, pokaż mu, że już cię nie obchodzi i po prostu baw się dobrze.
- No może i masz trochę racji.. Oj nie wiem. Zobaczymy. - Zastanawiałam się trochę nad tym, co będzie gdy kogoś poznam. Ale z drugiej strony byłam na siebie zła, że tak łatwo się zakochuję. Wystarczy, że chłopak zwróci na mnie uwagę i jest dla mnie miły a ja już myślę, że będziemy razem. Jestem żałosna. Ale nie, dzisiaj to nie ja będę miała złamane serce. Wstałam i przejrzałam się w lustrze. Moje krótkie, kruczoczarne włosy opadały lekko na ramiona. Twarz miałam pociągłą, pełne usta i duże oczy. Coś było we mnie takiego, że chłopcy nie mogli mi się oprzeć. A przy moim zmiennych uczuciach to ja zawszę cierpiałam. Postanowiłam sobie, że dzisiaj to zmienię. Wyszłam z Alice z domu około 20. Szłyśmy chodnikiem, dumne i wyprostowane, niejeden chłopak się za nami oglądał. Czułam się pewnie. Gdy dotarłyśmy na imprezę, w lokalu był już tłum ludzi. Jak na razie nie widziałam, nikogo specjalnego ale to się miało zmienić. Dosiadłyśmy się do grupki dziewczyn z naszej klasy. 
- Ja zaraz wracam, pójdę kupić coś do picia. Chcesz coś Al?
- Nie dzięki. - Alice była śliczna, może i jestem dziewczyną ale to nie znaczy, że nie mogę oceniać dziewczyn. Była mała i drobna, jej włosy były prawie białe. Różniłyśmy się pod wieloma względami ale jednocześnie pasowałyśmy do siebie jak ulał. Przyjaźniłyśmy się od zawsze i to właśnie Al była moją najlepszą przyjaciółką. Podeszłam do baru.
- Poproszę, cole z wódką. - Pomyślałam, że dziś się zabawię. Miałam już 19 lat mogłam niemalże wszystko.
- Proszę. - Powiedział barman i spojrzał mi w oczy, uśmiechnęłam się i mrugnęłam do niego biorąc łyka. - To będzie na kosz firmy. 
- Dziękuję. - Uśmiechnęłam się jeszcze raz i wróciłam do dziewczyn. Jak łatwo jest sterować chłopakami, pomyślałam. Ale jednocześnie zdałam sobie sprawę, że mną też jest łatwo pokierować. Zamyśliłam się.
- Co o nim myślisz Sam? - Zapytała mnie Alice.
- Co? O kim? Przepraszam nie słuchałam. - Zrobiło mi się głupio.
- No o tym nowy, Niall'u czy jak mu tam? 
- Nie wiem, gdzie on jest? - Alice wskazała na niego ruchem głowy. Odwróciłam się i spojrzałam w jego stronę, był taki cudowny. Blond włosy, niebieskie oczy, jasna karnacja i ten cudowny uśmiech. Z kim on rozmawia, aż mnie krew zalała. Gadał z Ed'em, moim byłym. W mojej głowie narodził się plan.
- Jest przystojny. - Odpowiedziałam Alice i podeszłam do chłopaków.
- Cześć Ed. - Uśmiechnęłam się z irytacją.
- No siema. - Odburkną Ed i kontynuował rozmowę.
- Może przedstawisz mnie swojemu koledze. - Nie dawałam za wygraną.
- Ah tak, Niall to jest Sam, Sam poznaj Niall'a. To może zostawię was na chwilkę. 
- Miło mi cię poznać Sam. - Uśmiechną się Niall i podał mi rękę.
- Mi ciebie, również. - Uścisnęłam jego dłoń. Rozmawialiśmy przez chwilę, o zwykłych rzeczach tak by dowiedzieć się o sobie czegoś więcej, a nie tylko poznać nasze imiona. Okazało się, że mamy wiele wspólnego. Popatrzyłam za Nialla. Ed całował się z jakąś dziewczyną i popatrzył w naszą stronę. Wtedy ja pocałowałam Nialla, przerywając mu w pół zdania.
- Wow! Sam, dopiero co się poznaliśmy. - Odepchną mnie Niall.
- Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać. - Uśmiechnęłam się lekko, udając zakłopotaną. Ed się wkurzył. - Może zatańczymy. 
- Pewnie. - Chciałam jeszcze bardziej go rozwścieczyć. Kręciłam się z Niallem w rytm muzyki. Gdy zaczęli grać wolną piosenkę. Przytuliłam się do niego a on odwzajemnił mój uścisk. Cały czas obserwowałam Eda. Niall to była tylko zabawka, tak by sprowokować Eda. 
- Wiesz, nie sądziłem, że poznam dzisiaj taką sympatyczną dziewczynę jak ty. - Słowa Nialla szybko wyleciały mi z głowy, zobaczyłam, że Ed podchodzi do nas. 
- To co Niall, odbijany. - Prawie rzucił mu w ramiona dziewczynę z którą tańczył, i objął mnie w pasię.
- Przepraszam, że cię rzuciłem. Ale nie mogę patrzeć jak jesteś z kimś innym moglibyśmy do siebie wrócić. - Powiedział Ed, ze spuszczoną głową.
- Niestety Eddie, ale muszę cię rozczarować. Nie chcę być już z tobą.
- Rzucasz mnie?
- Nie, przecież my nie byliśmy razem.
- Czy, czy ty to z Niallem, wszystko zaplanowałaś? Znałaś go już? Naprawdę jesteście razem. - Ed zaczął coś podejrzewać.
- Skądże, nie znałam go, ale on mnie nie obchodzi. Udawałam, że mi się podoba, żeby wzbudzić w tobie zazdrość. - Uśmiechnęłam się do niego i zrzuciłam jego ręce z mojej tali.
- Naprawdę udawałaś. - Usłyszałam głos Nialla, za sobą.  Odwróciłam się i zobaczyłam, że chłopak prawie płaczę. Chciałam złamać dzisiaj czyjeś serce, ale chodziło mi o Eda. Nie chciałam go skrzywdzić.
- Ja.. - Zaczęłam, ale Niall odwrócił się i skierował ku wyjściu. Pobiegłam za nim. 
- Niall zaczekaj ja ci to wszystko wytłumaczę.
- Tak? Co chcesz mi wytłumaczyć, ja już wszystko wiem. - Patrzył na mnie z pogardą. Zaczęłam mu opowiadać o tym jak rzucił mnie Ed, jak to przeżyłam i jak bardzo chciałam go zranić tak jak on zranił mnie. Powiedziałam mu, że nie chciałam go skrzywdzić. 
- Ale skrzywdziłaś. - Powiedział z żalem.
- Wiem i przepraszam. - Spojrzałam w jego błękitne oczy. - Mogłabym ci to jakoś wynagrodzić?
- Myślę, że tak. - Uśmiechną się Niall. - Zaproś mnie na kawę. - Roześmiałam się i zrobiłam to co mówił.Umówiliśmy się na następny dzień, rozmawialiśmy przez cały czas. Śmialiśmy się z tych samych rzeczy i było nam smutno w tych samych momentach. Na koniec dnia, gdy mnie odprowadził pod dom.
- Cieszę się, że mnie zaprosiłaś. - Roześmiał się. - Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś to powtórzymy.
- No pewnie. - Uśmiechnęłam się. Staliśmy chwilę w ciszy i Niall mnie pocałował. Zowu się zakochałam, pomyślałam i odwzajemniłam jego pocałunek. - Do zobaczenia. - Szepnęłam mu do ucha i weszłam do domu.

1 komentarz:

  1. Świetne *_* bardzo mi się podoba :> zaraz biore się za czytanie opowiadań <3 dzięki za polecenie na tt :) @Bianka_x3

    OdpowiedzUsuń